Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

Hejsan! Det här är Isabelle som skriver. Just nu har jag "brytigt" mig in på Saras blogg och hon vet ingentig. Hon har idag flyttat nära intill mig. Så hon har ingen dator, därför skriver jag ett litet inlägg. Jag hoppas att hon har haft en jobbig och slitsam dag. Skojja. Jag hoppas att hon har haft en bra dag och att hon har ett fint rum som hon idag har målat om. Ska bli kul att få se det, kanske jag kan hjälpa till med något. Pussar på er!


Mina fina tapeter på sidan :O




Bilder från igår! Det var en festlig dag!!

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina tjejer.

2010-10-26 @ 00:36:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0