I'm happy just to dance with you!

Hejsan! Har tuvärr inte kunnat skriva något idag eftersom att jag har tillbringat hela dagen/kvällen i skolan, vi hade nämeligen ett disco för småttingarna på skolan för att tjäna pengar till klassresan! Gick otroligt bra, 7000kr landade i klasskassan pga detta! Riktigt stolt över klassen faktiskt.
Jag visar dagens klädsel och sådandt imorgon för jag känner hur mina ögon sviker mig redan. Har ju stått i kassan i nästan 4 timmar. Så med denna bild säger jag godkväll mina underbara läsare!
 
Fortsätt gärna komentera om min blogg, det värmer otroligt att få små söta kommentarer!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haru haft en bra dag med småttingarna? :D

2010-10-29 @ 23:15:01
URL: http://dancingthewayhome.blogg.se/
Postat av: grete

Åhh! Gud den bilden var ju underbar! Jag bara älskar din kamera!!!!!!

2010-10-29 @ 23:15:42
Postat av: mette

gullsan assssså!

2010-10-29 @ 23:16:24
Postat av: Netty♥

sv' okej:)

2010-10-30 @ 14:54:04
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0